مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 16:402022-01-13سياسي

تکمیل فاضلاب شهرضا در اولویت طرح های وزارت نیرو قرار بگیرد


نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تامین آب شرب پایدار برای شهرضا، گفت: فاضلاب شهرضا از سال 62 آغاز شده و تنها 48 درصد پیشرفت داشته که کمک های دولتی را برای تکمیل این پروژه می طلبد و نیاز است جزو طرح های اولویت دار وزارت نیرو قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سمیه محمودی نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهقان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: از سال 95 به دنبال منطقه ویژه اقتصادی شهرضا بودیم که با مساعدت استاندار در حال ایجاد است.

وی با تاکید بر اهمیت اشتغال و تاثیر منطقه ویژه اقتصادی بر آن، افزود: اختیارات استان قرار است افزایش پیدا کند که به دنبال آن نگاه شهرستانی هم باید بیشتر شود و اعتبارات باید با توجه به وضعیت و جمعیت هر شهرستان تخصیص پیدا کند.

محمودی با اشاره به اهمیت تامین آب شرب پایدار برای شهرضا ادامه داد: فاضلاب شهرضا از سال 62 آغاز شده و تنها 48 درصد پیشرفت داشته که کمک های دولتی را برای تکمیل این پروژه می طلبد و نیاز است جزو طرح های اولویت دار وزارت نیرو قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فاضلاب شهرضا در اولویت طرح های وزارت نیرو قرار بگیرد

تکمیل فاضلاب شهرضا در اولویت طرح های وزارت نیرو قرار بگیرد