مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 17:052022-01-13اجتماعي

نبود زمین معضل اصلی مدیریت پسماند در محمودآباد/شهرداری بودجه ندارد


شهردار محمودآباد با بیان اینکه معضل اصلی مدیریت پسماند در محمودآباد نداشتن یک زمین مناسب برای دپو زباله در نقطه دیگر شهر است، گفت: در صورت تعیین زمین شهرداری آمادگی کامل دارد ظرف یک هفته منطقه فعلی را پاک سازی کرده و عاری از زباله کند.

- مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد درباره ساماندهی پسماند در این شهرستان اظهار کرد: 25 درصد بودجه سال 1399 برای انتقال زباله هزینه شده است و قولی را که به مردم محمودآباد دادم عملی کردم.

وی گفت: در حال حاضر زباله قدیمی در محل دپو وجود ندارد و هر آنچه که وجود دارد زباله جدید است و ما هر شب زباله های جمع آوری شده را منتقل می کنیم و زباله روز را به دلیل نداشتن زمین که استعلامات خاص خودش را از محیط زیست باید بگیرد،زمینی در محمودآباد ولی نداریم که مجبور به دپو زباله همان محل هستیم.

اختیاری افزود: بوی بدی هم که مردم حس می کنند و حق هم دارند مربوط به زباله روز است ما در این مکان چه 10 تن چه یک تن و یا کمتر و بیشتر داشته باشیم این بو را خواهد داشت.

شهردار محمودآباد تصریح کرد: معضل اصلی ما نداشتن یک زمین مناسب برای دپو زباله در نقطه دیگر شهر است و شهرداری آمادگی کامل دارد ظرف یک هفته آنجا را پاک سازی کرده و عاری از زباله کندو وی حل این مسئله را مستلزم همکاری و کمک ارکان اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زمین معضل اصلی مدیریت پسماند در محمودآباد/شهرداری بودجه ندارد

نبود زمین معضل اصلی مدیریت پسماند در محمودآباد/شهرداری بودجه ندارد