مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 17:102022-01-13سياسي

عنوان حرم سوم مورد توجه مسئولان فرهنگ و هنر فارس باشد


نام خطه فارس به عنوان مهم سومین حرم اهل بیت مزین شده و برنامه ها و کارویژه های مسئولان استان بخصوص در حوزه فرهنگ ذیل این عنوان مهم برنامه ریزی و پیگیری شوند.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: نام خطه فارس به عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت " مزین شده و برنامه ها و کارویژه های مسئولان استان بخصوص در حوزه فرهنگ ذیل این عنوان مهم برنامه ریزی و پیگیری شوند.

سردار یدالله بوعلی پنج شنبه 23 دی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اهمیت توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان، گفت: کشف و پرورش استعدادهای بالقوه در حوزه فرهنگ و هنر فارس مسئله مهمی است که باید بصورت ویژه توسط دست اندرکاران دنبال شود.

او خاطرنشان کرد: بسیج فارس با توجه به ظرفیت های عظیم و حضور در سراسر استان برای کمک به توانمندسازی فعالان عرصه فرهنگ و هنر آمادگی کامل دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی نیازمند جریان سازی و استمرار فعالیت های تاثیرگذار هستیم، گفت: بسیج فارس و سپاه فجر با تمام امکاناتی که در اختیار دارند و با وجود ظرفیت و ارتباط گستره با مردم آماده هم افزایی و همکاری با مسئولان فرهنگی و هنری استان در این زمینه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان حرم سوم مورد توجه مسئولان فرهنگ و هنر فارس باشد

عنوان حرم سوم مورد توجه مسئولان فرهنگ و هنر فارس باشد