مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 17:202022-01-13اجتماعي

طرح بادشکن غیرزنده در حاشیه دریاچه ارومیه به طول 163 کیلومتر اجرایی شد


سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: جهت جلوگیری از حرکت ماسه های روان و گرد و غبار، طرح بادشکن غیرزنده در حاشیه دریاچه ارومیه به مساحت 163 کیلومتر اجرا شد.

- سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی: طرح بادشکن غیرزنده در حاشیه دریاچه ارومیه به طول 163 کیلومتر اجرایی شد ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: جهت جلوگیری از حرکت ماسه های روان و گرد و غبار، طرح بادشکن غیرزنده در حاشیه دریاچه ارومیه به مساحت 163 کیلومتر اجرا شد.

میر صمد موسوی،امروز 23 دی ماه،در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح بادشکن غیرزنده برای تثبیت کانون های گرد و غبار حاشیه دریاچه ارومیه اجرایی می شود، افزود: با توجه به وضعیت اقلیمی منطقه، وزش بادهای فصلی و مداوم و ایجاد طوفان های نمک در منطقه یکی از موثرترین راهکارهای جلوگیری از پیش روی گرد و غبار اجرای طرح تثبیت شن با اجرای باد شکن غیر زنده است.

موسوی عملیات مرمت تشتک در 6 منطقه در حاشیه دریاچه، عملیات کنتورفارو، آبیاری دوره ای در 10 منطقه حاشیه دریاچه و واکاری در 4 منطقه مرنگلو،سپرغان، چوپانلوی سلماس وآغداش میاندوآب را از دیگر اقدامات این اداره کل در زمینه احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بادشکن غیرزنده در حاشیه دریاچه ارومیه به طول 163 کیلومتر اجرایی شد

طرح بادشکن غیرزنده در حاشیه دریاچه ارومیه به طول 163 کیلومتر اجرایی شد