مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 17:302022-01-13سياسي

مرزنشینان را با طرح رزاق توانمند کنید


نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه فقر و بیکاری زیبنده هرمزگان نیست، گفت: مرزنشینان ما را با طرح رزاق توانمند کنید.

- ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده عصر پنجشنبه در نشست نخبگان، علما، خانواده های شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مردم با آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور اظهار داشت: دغدغه های ایشان را نسبت به هرمزگان دیدم و شنیدم و خیالمان بابت توجه ایشان به پیشرفت هرمزگان راحت است.

وی افزود: مشکل فقر استان موضوع بسیار مهمی است چرا که در سال 97 رتبه سوم فقر کشور را داشتیم اما در سال اخیر رتبه اول را دارد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ظرفیت بالای هرمزگان زیبنده این وضعیت نیست، گفت: مردم هرمزگان انتظار دارند در حوزه های عالی کشور در لایه های بالاتر حضور داشته باشند و ما نیروهای خوبی داریم و از آنها استفاده کنید.

عبادی زاده افزود: فعال سازی بازارچه های مرزی و ظرفیت قانونی کالاهای ملوانی فراهم شود.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و سلامت بسیاری از مردم ما با وضعیت غم انگیزی به یزد و شیراز و تهران می روند و از شما می خواهیم وضعیت درمان استان ارتقا پیدا کند.

عبادی زاده تصریح کرد: هرمزگانِ کنار دریا تشنه است و در بسیاری از مناطق با تانکر آبرسانی می شود و ما انتظار داریم فکری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزنشینان را با طرح رزاق توانمند کنید

مرزنشینان را با طرح رزاق توانمند کنید