مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 17:452022-01-13سياسي

رتبه اول فقر و بیکاری شایسته هرمزگان نیست


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت:در سال 97 فقر و بیکاری در هرمزگان در کشور سوم بود اما امروز به رتبه اول فقر و بیکاری رسیده ایم که نیاز است استان هرمزگان دیده شود چرا که با وجود ظرفیت های عظیم این جایگاه شایسته نیست.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده عصر امروز (23 دی ماه) در نشست نخبگان، علما، خانواده های شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم با رییس جمهور اظهار کرد: به نمایندگی از طرف مردم عزیز مهربان، فهیم و فکور هرمزگان خدمت ریاست محترم جمهور و همه وزرا و مسئولین خیر مقدم عرض می کنم و به آن ها خوش آمد می گویم.

وی افزود: از امروز صبح در محضر رییس جمهور بودیم دغدغه های ایشان را نسبت به هرمزگان دیدم و شنیدم بنابراین خیالمان در رابطه با افق هرمزگان راحت است.

عبادی زاده بیان کرد: اولین مشکل استان، مشکل فقر استان است، در سال 97 فقر و بیکاری در هرمزگان در کشور سوم بود اما امروز به رتبه اول فقر و بیکاری رسیده ایم که نیاز است استان هرمزگان دیده شود چرا که با وجود ظرفیت های عظیم این جایگاه شایسته نیست.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: مردم هرمزگان انتظار دارند سهمی در سازندگی کشورشان در لایه های بالاتر داشته باشند و از نخبگان این استان در سطوح مدیریتی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول فقر و بیکاری شایسته هرمزگان نیست

رتبه اول فقر و بیکاری شایسته هرمزگان نیست