مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 18:102022-01-13سياسي

7 زندانی جرائم غیرعمد در زندان دهدشت آزاد شدند


هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاری مالی با همکاری انجمن حمایت زندانیان یاسوج و مساعدت خیرین از زندان دهدشت آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

- آیین ازادسازی زندانیان دهدشتی با حضور مدیر کل زندان های استان، دادستان کهگیلویه و چرام، رییس دادگستری شهرستان چرام و دیگر مسؤلین برگزار شد.

منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با تقدیر از تعامل خوب مراجع قضایی استان خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی خوب مراجع قضایی در کاهش جمعیت کیفری زندانیان و بازگشت زندانیان متنبه شده به جامعه در استان بسیار پر رنگ است.

این مقام ارشد زندانهای استان با اعلام اینکه تمام تلاش ما و مجموعه قضایی کمک به زندانیان اصلاح شده بالاخص زندانیان غیر بزهکار است افزود: امروز 7 نفر از زندانیان جرائم مالی نیازمند که بدهی آنان 70 میلیون تومان بوده است با کمک انجمن حمایت زندانیان و مساعدت خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی زندان های کهگیلویه و بویراحمد، بیژنی تصریح کرد: یکی از وظایف انجمن حمایت زندانیان کمک به آزادی زندانیان است، البته کمک به معیشت خانواده های نیازمند زندانی، بهداشت و درمان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 زندانی جرائم غیرعمد در زندان دهدشت آزاد شدند

7 زندانی جرائم غیرعمد در زندان دهدشت آزاد شدند