مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 18:452022-01-13سياسي

ضرورت تقویت جهاد دانشگاهی مرند


فرماندار مرند بر ضرورت تقویت جهاددانشگاهی این شهرستان تاکید کرده و گفت: با توجه به وجود پتانسیل های فراوان در بخش های مختلف مرند برای تقویت و توسعه ی جهاددانشگاهی این شهرستان آمادگی داریم.

- داود گرشاسبی در دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت فعالیت جهاددانشگاهی در شهرستان مرند اظهار کرد: با توجه به وجود مراکز دانشگاهی متعدد در این شهرستان، جهاددانشگاهی می تواند حلقه ی اتصال دانشگاه ها و سایر مراکز علمی و پژوهشی باشد.

وی افزود: نگاه ما این است که برای دستیابی به توسعه باید ارتباط صنعت و دانشگاه قوی تر شود که جهاددانشگاهی می تواند در این مسیر قدم های خوبی در شهرستان مرند بردارد.

گرشاسبی به سطح انتظارات و نیاز مردم مرند اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی باید با توسعه ی فعالیت های خود در شهرستان در تمامی زمینه ها جوابگوی نیاز مردم باشد.

فرماندار مرند با اشاره به ارزش بالای تحقیق و پژوهش خاطرنشان کرد: تنها راهکار ما که بتوانیم به قدرت برسیم و رتبه ی علمی کشور را افزایش دهیم در سایه ی تحقیق و پژوهش است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های شهرستان مرند از جمله نیروی انسانی خلاق و توانمند و قرارگیری در مسیر ترانزیتی و قابلیت های کشاورزی بیان کرد: این ظرفیت ها بستر خوبی برای توسعه و پیشرفت منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت جهاد دانشگاهی مرند

ضرورت تقویت جهاد دانشگاهی مرند