مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 18:502022-01-13سياسي

اعتبار براب مرمت موزه مردم شناسی خلیج فارس اختصاص می یابد


معاون امور مجلس وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: - ، جواد واحدی عصر پنج شنبه در بازدید از موزه مردم شناسی خلیج فارس ضمن بیان این مطلب افزود: موزه مردم شناسی خلیج فارس نیاز به نوسازی و همچنین گسترش زیرساختی دارد که اعتباری از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای این منظور اختصاص می یابد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین دربازید از معبد هندوهای بندرعباس گفت: با توجه به اینکه بازارچه صنایع دستی معبد هندوها در سال 1398 در آتش سوزی آسیب دید، مقرر شد اعتباری برای بازارچه صنایع دستی اختصاص دهیم.

واحدی ادامه داد: همچنین پیگیر برقراری ارتباط با سفارت هندوستان هستیم که بتوانیم به صورت مشترک بازارچه صنایع دستی هندی و بومی منطقه داشته باشیم.

او افزود: این امر می تواند برای جذب مشتری و هم برند سازی صنایع دستی شود و ما بتوانیم صنایع دستی کشورمان را با کشور هند تبادل کنیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تأکید کرد: این پیشنهاد را قطعاً به سفیر و مقامات هند خواهیم داد و انشا الله این موضوع از طریق وزارت خارجه انجام می شود که باعث رونق صنایع دستی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار براب مرمت موزه مردم شناسی خلیج فارس اختصاص می یابد

اعتبار براب مرمت موزه مردم شناسی خلیج فارس اختصاص می یابد