مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 20:102022-01-13حوادث

ایربگ هایی که در تصادف مرگبار بهبهان «ترک فعل» کردند/ علیه خودروسازان اعلام جرم شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سه روز پیش بر اثر مه آلودگی هوا 59 خودرو در محور بهبهان- رامهرمز با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه پنج نفر جان باختند و 42 تن مصدوم شدند.

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان در ساعات اولیه این حادثه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: این تصادف در دو لاین رخ داده که در یک لاین 9 خودرو با هم برخورد کرده اند و در لاین مقابل، در فاصله حدود 200 متری، حدود 50 خودرو تصادف کرده و سه خودرو آتش گرفته اند.

وی افزود: بر اساس بررسی های اولیه، رعایت نکردن سرعت مطمئن در وضعیت مه آلود، عامل وقوع حادثه امروز بوده است، اما علت دقیق بعد از بررسی های کامل اعلام می شود.

ایربگ هیچ خودرویی باز نشد اما سردار سیدکمال هادیان فر رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور در تشریح حادثه جاده بهبهان با بیان اینکه عدم رعایت فاصله طولی منجر به تصادف می شود، گفت: در حادثه  جاده بهبهان که بسیار دلخراش بود، ایربگ هیچ خودرویی باز نشد.

وی  تصریح کرد: چرا ارابه مرگ تولید می کنیم؟ چرا استانداردها کنترل نمی شود؟ چرا وزارت صمت کنترل نمی کند؟ حتماً باید خودروسازها در این حادثه به مراجع قضایی معرفی شوند.

اینکه بگوییم رانندگان در حادثه بهبهان دقت نداشته اند درست است اما سازمان های مربوط چه نقشی داشتند؟   10 روز پیش ماشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایربگ هایی که در تصادف مرگبار بهبهان «ترک فعل» کردند/ علیه خودروسازان اعلام جرم شود

ایربگ هایی که در تصادف مرگبار بهبهان «ترک فعل» کردند/ علیه خودروسازان اعلام جرم شود