مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 20:352022-01-13سياسي

ضرورت تهیه و اجرای طرح های قرآنی ویژه بانوان در مازندران


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت تهیه و اجرای طرح های قرآنی برای بانوان در استان تاکید و خواستار بهره گیری از ظرفیت های مختلف در این حوزه شد.

- ، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار در دیدار مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با وی گفت: نسبت به ضرورت فعالیت قرآنی برای بانوان طرح های مناسبی در نظر داریم و از تمام ظرفیت ها اعم از درون سازمانی و برون سازمانی و با همکاری دستگاه های مسئول به خصوص دفتر امور بانوان و خانواده استانداری استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام شریف تبار در ادامه بیان کرد: باید تعریف عملیات مشترک و اجرای آن در جامعه داشته باشیم و نسبت به هدف گزاری و تعامل با همه اقشار جامعه اعم از هنرمندان، بانوان و تولید محتوای مناسب و انسجام فرهنگی بویژه برای بانوان با هدف ایجاد همبستگی در دستور کار باشد.

وی تصریح کرد: باید در حوزه بانوان از شعار گرایی به حقیقت گرایی برسیم تا در جذب بیشتر بانوان در عرصه فعالیت های قرآنی مثمر ثمر باشیم و این مسئله با تجدید نظر در برنامه ها انجام شدنی است.

حسن زاده رییس هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی گزارش کوتاهی از فعالیت های هیئت اندیشه ورز ارائه کرد و خواستار تعامل بیشتر سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل دفتر امور بانوان استانداری برای معرفی هیئت، برای توسعه فعالیت و بستر سازی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تهیه و اجرای طرح های قرآنی ویژه بانوان در مازندران

ضرورت تهیه و اجرای طرح های قرآنی ویژه بانوان در مازندران