مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 21:302022-01-13اقتصادي

کردستان بیشترین سطح زیرکشت گندم دیم دارد


رییس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان گفت:کردستان یک استان کشاورزی و مهم ترین بخش آن نیز زراعت است و بیشترین سطح زیرکشت گندم دیم در کشور مربوط به این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدفرید سپری در بیست و هفتمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی با هدف بررسی مجموعه قوانین مدیریت پسماند و اجرا و توسعه صنعت نوغانداران کردستان به اهمیت مسئولیت های قرارگاه اشاره کرد و از امنیت غذایی، صادرات محصولات کشاورزی و حفظ آرامش جامعه در حوزه تامین محصولات کشاورزی  به عنوان  سه راس مهم مثلث قرارگاه امنیت غذایی نام برد.

  وی گفت: مباحث ترویجی قبل از تولید، برداشت محصول و حتی نحوه توزیع و تنظیم بازار و هم چنین شورای آرد و نان به قرارگاه امنیت غذایی سازمان های جهاد کشاورزی واگذار شده که مسئولیتی بس سنگین و عظیم است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی با توجه به دستور کار جلسه که قانون مدیریت پسماند بود، افزود: در گذشته نسبت به حفاظت از محیط زیست توجه جدی صورت نمی گرفت اما امروزه به لحاظ اهمیت و افزایش خطراتی که محیط زیست را تهدید می کند هم دولت ها و هم سازمان های بین المللی با برگزاری کنفرانس ها نسبت به حفاظت از محیط زیست توجه جدی نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان بیشترین سطح زیرکشت گندم دیم دارد

کردستان بیشترین سطح زیرکشت گندم دیم دارد