مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 21:402022-01-13سياسي

همایش دیده بان صبح در یزد برگزار شد


اولین دوره همایش دیده بان صبح در استان یزد به مناسبت سالگرد شهادت شهید «غلامرضا رهبر» از فعالان رسانه ای دفاع مقدس که به روز قشر بسیج رسانه نام گذاری شده است، - ایسنا/یزد اولین دوره همایش دیده بان صبح در استان یزد به مناسبت سالگرد شهادت شهید غلامرضا رهبر از فعالان رسانه ای دفاع مقدس که به روز قشر بسیج رسانه نام گذاری شده است، برگزار شد.

سرهنگ علی محمد پارساییان رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد در این مراسم امشب پنجشنبه در سالن آمفی تئاتر بسیج هنرمندان یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید غلامرضا رهبر به بخشی از دست نوشته هایش اشاره کرد که گفته بود؛ این قلمها امانت هستند و روزی باید جوابگوی آنها باشیم.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری در این برهه از زمان است، اهتمام به جهاد تبیین است که امروز از ملزومات حفظ انقلاب به شمار می آید.

پارساییان همچنین اظهار کرد: رسانه ها ضمن داشتن روحیه مطالبه گری، باید امیدآفرینی در جامعه را سرمشق فعالیت خود قرار دهند.

وی از تلاش بسیج رسانه برای تجدید میثاق با رسانه ها در قالب برگزاری این همایش ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد این سازمان که ضمن ارائه مستمر آموزش های بصیرت افزایی برای اهالی رسانه ها، آنها را در تولید محتوا در راستای مبارزه با نظام سلطه یاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش دیده بان صبح در یزد برگزار شد

همایش دیده بان صبح در یزد برگزار شد