مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 21:552022-01-13سياسي

ببکاری و فقر هرمزگان باید توسط مدیران استانی برطرف شود


ببکاری و فقر هرمزگان باید بدست مدیران استانی برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری استان هرمزگان بیان داشت: منتظر نسخه نویسی و برنامه از تهران نباشید، مشکل فقر و بیکاری در استان باید با توان و دانش مدیران استانی حل شود.

آیت الله رییسی اظهارداشت: استان هرمزگان ظرفیت های بسیاری دارد و علاوه بر نیروی انسانی کارآمد، متدین و مقاوم نیاز است ظرفیت های آن را شناخت و در مسیر حل مشکلات مردم گام برداشت؛ مشکلات مردم هرمزگان مشکلات کمی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی عبور کرد.

وی افزود: این میزان از فقر و بیکاری قابل توجیه نیست و باید با دقت بررسی شود و ببینیم چرا با این میزان از ذخایر، میادین نفتی و گازی مردم دارند با فقر و مشکل زندگی می کنند و این باید حل شود و حل آن هم در تهران نیست بلکه باید به دست توانای مدیران هرمزگان انجام بگیرد.

رییس جمهور بیان کرد: خیلی از روستاها به برکت انقلاب آباد شده است اما وجود روستایی در روستا مستلزم این است که اقتصاد روستا فعال شود تا روستایی در آن ماندگاری پیدا کند.

وی ادامه داد: حتماً در صنایع باید از نیروهای کارآمد استان استفاده شود و من به شما مدیران توصیه می کنم و تاکید می کنم آقای استاندار و آقایان مدیران اولویت جذب را به نیروهای کارآمد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ببکاری و فقر هرمزگان باید توسط مدیران استانی برطرف شود

ببکاری و فقر هرمزگان باید توسط مدیران استانی برطرف شود