مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 22:002022-01-13اجتماعي

سفیران حفاظت از محیط زیست با دستانی کوچک اما پرمحبت


کودکان بهترین سفیران حفاظت محیط زیست برای نسل آینده هستند چرا که آنان با دلهای مهربان و دستهای پرمهر، دانه در دل زمین می کارند و به آینده امید دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگذاری فارس از فسا، این ضرب المثل پر معنی دگران کاشتند و ما خوردیم ما بکاریم و دیگران بخورند را باید با فرهنگ سازی صحیح به نسل آینده آموخت چون آﻣﻮزش ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖ، بنیادی ﺗﺮﯾﻦ ﺷـﯿﻮه در ﺣﻔﺎﻇـﺖ از ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖ و منابع طبیعی است  تا کودکان خود را مسئول ﺣﻔﻆ و ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖ ﺑﺪاﻧند.

گاهی همین آموزش ها و یاد گرفتن های ساده باعث می شود خبرهایی بشنویم که به آینده دلگرم شویم خبرهایی مثل دو کودک که برای فرهنگ سازی بذرهای الوک را نذر طبیعت کرده و در بین مردم پخش می کنند.

امیرعلی و یاسین حیدری، که در فسا زندگی می کنند از آن دست کودکان فعالی هستند که برای بهبود حال طبیعت آستین همت بالا زده و برای تیمار طبیعت و به منظور نهادینه کردن فرهنگ بذرکاری اقدام به خرید بذر گیاه الوک کرده آمد.

آنها بعد از بسته بندی این بذرها اقدام به پخش آن در بین مردم می کنند.

نهادینه شدن رفتار ها و هنجار های صحیح در همه موضوعات اجتماعی به ویژه در شیوه برخورد و رفتار صحیح با محیط زیست و طبیعت، از سنین کودکی و با فراهم آوردن شرایطی که عشق و علاقه را به صورت خودجوش در کودکان ایجاد کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیران حفاظت از محیط زیست با دستانی کوچک اما پرمحبت

سفیران حفاظت از محیط زیست با دستانی کوچک اما پرمحبت