مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 22:502022-01-13سياسي

مهدیان: تربیت خبرنگار انقلابی به ساختاری جدید رسانه ای نیاز دارد/


پژوهشگر حوزه رسانه با بیان این که نظام رسانه ای کشور نیازمند ساختاری کاملا جدید برای تربیت خبرنگار انقلابی است، گفت: خبرنگار انقلابی معلم و مرشدی است که جامعه را به جلو پیش می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محسن مهدیان شامگاه امروز در جریان سفر خود به استان دارالعباده با حضور در اولین همایش روز بسیج رسانه یزد که با عنوان دیده بان صبح در این استان برگزار شد، با بیان این که عصر شبکه و جنگ رسانه ای حال حاضر نیازمند کادرسازی جدید است، اظهار کرد: بهترین های رسانه ای ما مناسب برای جنگیدن در عصر رسانه نیستند و توان آرایش جنگی گرفتن برای مقابله با جنگ تمام عیار دشمن را ندارند.

وی افزود: خبرنگاران ما باید بتوانند با توجه به شرایط حساس کنونی در ابعاد مختلف اخباری را تهیه کنند که قدرت برانگیختگی و قدرت در برگیرندگی لازم را داشته باشد و در یک کلام بتوانند اخبار واقع را به قلب مخاطبان برسانند.

این روزنامه نگار و نویسنده انقلابی با بیان این که امروز دوران افول رسانه های رسمی و عصر ی است که هر کس هر جا نشسته باید کاری رسانه ای کند، گفت: در این صورت است که می توانیم در جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن موفق شویم.

مهدیان از جهاد رسانه ای به عنوان جهاد تبیین یاد کرد و ادامه داد: جنگ شناختی موضوع کاملاً جدید و یک جنگ تازه است و این جنگ به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدیان: تربیت خبرنگار انقلابی به ساختاری جدید رسانه ای نیاز دارد/

مهدیان: تربیت خبرنگار انقلابی به ساختاری جدید رسانه ای نیاز دارد/