مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 23:252022-01-13سياسي

توزیع 2300 تُن نهاده دامی بین عشایر گلستان


فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به ضرورت توجه به نیازمندی های عشایر، گفت: در سال جاری بالغ بر 2 هزار و 300 تُن انواع نهاده های دامی بین عشایر استان توزیع شده است.

- مهندس لقمان قربانی عصر امروز در دیدار با دکتر رضا علیپوری مدیر کل امور عشایری استان گلستان با اشاره به نقش عشایر در تامین امنیت غذایی و فرهنگی کشور، افزود، ما در قبال زحمات عشایر، این قشر تلاشگر که با امکانات اندک در تهیه تولیدات دامی کشور و محافظت از مرزها سهم بزرگی داشته و از طرف رهبر انقلاب بعنوان ذخایر انقلاب نامیده شده اند وظیفه مهمی داریم.

وی با بیان اینکه نمی توان دست بر روی دست گذاشت و تنها شاهد مشکلات عشایر عزیز بود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و همت خود را برای کمک به عشایر و رفع مشکلات این عزیزان به کار خواهیم گرفت تا ذره ای از لطف و محبت این عزیزان را جبران کنیم.

فرماندار شهرستان مراوه تپه با تاکید بر اینکه بدلیل خشکسالی در سال جاری و فقر مراتع، دامداران بومی و غیر بومی با مشکلات عدیده ای در تهیه نهاده های دامی پیدا کرده اند، گفت: در راستای تامین نهاده های دامی این عزیزان تاکنون 2 هزار و 300 تن نهاده در بین عشایر بومی و غیر بومی توزیع و 2 هزار و 600 تن دیگر در آینده نزدیک توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2300 تُن نهاده دامی بین عشایر گلستان

توزیع 2300 تُن نهاده دامی بین عشایر گلستان