مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 08:402022-01-14سياسي

سکوت مرگ بار غربگرایان در مقابل مدیریت سنجیده کرونا در کشور


متاسفانه برخی به دلیل دلبستگی به نظام سلطه، علم و محصولات داخلی را قبول ندارند و الان هم سکوت مرگ بار این افراد را در مقابل مدیریت سنجیده کرونا در کشور می بینیم.

- مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه عده ای عامدانه دست به ایجاد شایعه برای وارد کردن اتهام به نظام در ماجرای واکسن زدند، افزود: عده ای روحیه ای وا داده و غربگرا دارند و تصور می کنند علم هنگامی خوب است که غربی باشد و غیر از آن قابل قبول نیست.

این افراد در قلوبشان دچار مرض شده اند و خود را به سمت کفار نزدیک می کنند.

وی اضافه کرد: این افراد با استفاده از ابزارهای مختلف برای مقابله با فرمایش مقام معظم رهبری و وارد کردن اتهام به نظام که اگر مشکلی در کشور پیش آمد آن را گردن رهبری بیندازند شروع به ایجاد کمپین هایی برای وارد کردن واکسن های آمریکایی و انگلیسی کردند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر کسی در قضاوت خودش مبنا و منطقی داشته باشد و تابع استدلال باشد به یک شکل اما اگر براساس جهت ها و پیش فرض هایی که خودش دوست دارد به گونه ای دیگری حرف می زند، خاطرنشان کرد: در موضوع کرونا مباحثی درباره دست ساز بودن یا نبودن این ویروس مطرح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت مرگ بار غربگرایان در مقابل مدیریت سنجیده کرونا در کشور

سکوت مرگ بار غربگرایان در مقابل مدیریت سنجیده کرونا در کشور