مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 09:102022-01-14بين الملل

مسایل روی میز ایران و چین هم زمان با سفر وزیر خارجه به این کشور


یک کارشناس ارشد مسائل چین با اشاره به سفر وزیر خارجه در روزهای آتی به این کشور جنوب شرق آسیا گفت: امیدوارم در این سفر گامی رو به جلو از سوی ایران برای اجرایی شدن برنامه جامع راهبردی 25 ساله بین تهران و پکن برداشته شود و وزیر خارجه با دست پر در این زمینه راهی این کشور شود.

- یک کارشناس ارشد مسائل چین با اشاره به سفر وزیر خارجه در روزهای آتی به این کشور جنوب شرق آسیا گفت: امیدوارم در این سفر گامی رو به جلو از سوی ایران برای اجرایی شدن برنامه جامع راهبردی 25 ساله بین تهران و پکن برداشته شود و وزیر خارجه با دست پر در این زمینه راهی این کشور شود.

حامد وفایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هم زمان با سفر وزیر خارجه به چین، در این روزها شاهد سفر وزیر خارجه ترکیه و تعدادی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان به این کشور هستیم و در واقع در این ایام شاهد ترافیک رفت و آمد مقامات خارجی به چین هستیم، افزود: در عرصه سیاست خارجی و ارتباط با یک کشور ، در ابتدا لازم است ارزیابی دقیقی از سیاست خارجی آن کشور در عرصه بین الملل و همچنین جایگاه کشورمان در عرصه سیاست خارجی آن کشور داشته باشیم.

در حال حاضر چین یکی از مهمترین کشورهای دنیاست که عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد است و دومین اقتصاد دنیا به حساب می آید و این پیش بینی وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسایل روی میز ایران و چین هم زمان با سفر وزیر خارجه به این کشور

مسایل روی میز ایران و چین هم زمان با سفر وزیر خارجه به این کشور