مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 10:052022-01-14اقتصادي

سامانه پاسخگویی 124 در سازمان صمت هرمزگان افتتاح شد


وزیر صنعت، معدن وتجارت اظهار داشت: فعالیت «سامانه پاسخگویی» توسط وزارت صمت در مرحله نخست در پنج استان از جمله استان هرمزگان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت صبح امروز در حاشیه نشست با فعالان صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان اعلام کرد: کار این سامانه به گونه ای است که تمامی تقاضاها از طریق شماره 124 (مکاتبه و حضوری) که به سازمان صمت استان ارجاع می شود را بررسی نموده و کار را متناسب با درخواست موجود به بخش و واحد مربوطه به طور مستقیم ارجاع می دهد و در اسرع وقت به دست فرد مربوطه می رسد و از طرف درخواست کننده، پیگیری کرده که این کار به سرانجام برسد.

وی ضمن اشاره به حذف بروکراسی اداری با توجه به راه اندازی سامانه پاسخگویی در وزارت صمت افزود: امید است این سامانه که در هفته جاری در استان هرمزگان فعال شده است طی یکی دو هفته آینده بطور کامل عملیاتی شود و این نوید خوبی است که کارهای اداری یا بروکراسی که همه از آن به نحوی مشکل دارند در بخش صنعت، معدن و تجارت ازبین برود.

وزیر صنعت معدن و تجارت ابراز داشت: تا اکنون ممکن است شهروندان هرمزگانی به تلفن 124 بعنوان تلفن شکایات قیمت کالا و خدمات توجه کرده باشند ولیکن از این پس علاوه بر طرح شکایت، شهروندان می توانند تمامی درخواستهای این مجموعه اعم از وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پاسخگویی 124 در سازمان صمت هرمزگان افتتاح شد

سامانه پاسخگویی 124 در سازمان صمت هرمزگان افتتاح شد