مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 10:352022-01-14اقتصادي

قربانی: دنبال منفعت نیست/ آماده مذاکره برای واگذاری باشگاه ماشین سازی هستم


مالک باشگاه ماشین سازی تبریز از آمادگی اش برای واگذاری این باشگاه خبر داد.

- یونس قربانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: آمادگی خودم برای  مذاکره جهت واگذاری مالکیت، مشارکت ، سهامداری و حتی مدیریت باشگاه را حدود چند ماه قبل، زمانی که برخی از افراد و مسوولان با ایجاد جو روانی منفی، شبهه در مالکیت اینجانب و بسته ماندن پنجره باشگاه  و.

، در رسانه ها و طرح این موضوع که چندین نفر آماده خرید باشگاه هستند، به صورت مکتوب به استاندار محترم و مسؤلان ذیربط اعلام کرده ام، ولی تاکنون هیچ گونه جلسه ایی و مذاکره  رسمی با اینجانب در این رابطه صورت نگرفته است.

وی افزود: من هم از طریق رسانه ها شنیدم که مجوز مالکیت دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی به صنایع مس ایران توسط وزیر صمت صادر شده است، اما تا به این لحظه با من در این مورد هیچ صحبتی نشده و در این چند روز اخیر شخصا با اکثر نمایندگان محترم استان تماس گرفتم و تنها توانستم با آقای دکتر دهقان نماینده وزرقان و خانم دکتر پاشایی نماینده مردم مرند صحبت کنم و حتی به مسئولان صنایع مس ایران هم در این خصوص پیغام داده ام.

قربانی بیان داشت: آماده مذاکره برای واگذاری مالکیت، سهامداری، مشارکت و حتی مدیریت باشگاه ماشین سازی به صنایع مس و یا هر شخص و نهاد دیگری که اعلام آمادگی کند، هستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانی: دنبال منفعت نیست/ آماده مذاکره برای واگذاری باشگاه ماشین سازی هستم

قربانی: دنبال منفعت نیست/ آماده مذاکره برای واگذاری باشگاه ماشین سازی هستم