مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 11:502022-01-14ورزشي

نفت مسجدسلیمان شق القمر کرده است / نباید از نکونام انتظار داشت


پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به مشکلات مالی و ساختاری تیم نفت مسجدسلیمان، گفت: نمی دانم تیم نفت به چه نحوی و با چه توانایی باید امتیاز بگیرد و به نظرم همین 11 امتیازی هم که گرفته اند شق القمر کرده اند.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به مشکلات مالی و ساختاری تیم نفت مسجدسلیمان، گفت: نمی دانم تیم نفت به چه نحوی و با چه توانایی باید امتیاز بگیرد و به نظرم همین 11 امتیازی هم که گرفته اند شق القمر کرده اند.

مجید باقری نیا در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد فولاد در نیم فصل اول، اظهارکرد: فولاد کار خود را با یک دوران متوسط شروع کرد که پس از آن تغییراتی در راس کادرفنی ایجاد شد و آقای ویسی رفت و آقای نکونام به فولاد آمد.

درست است که کمی لغزش داشته اند اما به نظرم روند فولاد خیلی بهتر شد و به جایی رسیدیم که اکنون شرایط خوب و امیدوارکننده ای دارد.

اکنون باید منتظر عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات و تقویت تیم باشیم.

هر چند گرفتن بازیکن در نیم فصل، سخت است.

بازیکنان جذب شده برای فولاد، سطح کیفی مناسب نداشتد وی با بیان این که ایجاد تغییر در تفکرات مربیان خیلی کم اتفاق می افتد و تغییری در سبک فولاد نسبت به دو فصل گذشته حضور نکونام در این تیم تغییری نداشته است، افزود: اگر مربی بخواهد سبک خود را تغییر بدهد باید عوامل آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت مسجدسلیمان شق القمر کرده است / نباید از نکونام انتظار داشت

نفت مسجدسلیمان شق القمر کرده است / نباید از نکونام انتظار داشت