مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 11:552022-01-14بين الملل

اردوغان به رییس رژیم صهیونیستی تسلیت گفت


پس از تسلیت ولی عهد ابوظبی به رییس رژیم صهیونیستی در پی درگذشت مادر وی، رییس جمهور ترکیه نیز در اقدامی مشابه به همتای صهیونیست خود تسلیت گفت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در این خصوص نوشت که این تماس تلفنی در راستای عادی سازی روابط ترکیه و اسراییل برقرار شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که خبرگزاری رسمی امارات (وام) نیز روز گذشته خبر داد که ولی عهد ابوظبی درگذشت مادر اسحاق هرتزوگ را به رییس رژیم صهیونیستی تسلیت گفته است.

در گزارش خبرگزاری رسمی امارات در این خصوص آمده بود: ولی عهد ابوظبی و معاون فرماندهی عالی نیروهای مسلح امارات روز چهارشنبه در تماس تلفنی با اسحاق هرتزوگ رییس جمهور اسراییل، درگذشت مادر وی را تسلیت گفت.

در این تماس تلفنی، اعلی حضرت شیخ محمد صمیمانه ترین تسلیت های خود را به رییس جمهور هرتزوگ، خانواده اش و به مردم اسراییل ابراز کرد .

رییس جمهور ترکیه پیشتر نیز در تماسی تلفنی با رییس رژیم صهیونیستی بر اهمیت روابط ترکیه و اسراییل برای امنیت و ثبات خاورمیانه تأکید کرده بود.

رییس جمهور ترکیه با در تماس پیشین خود با هرتزوگ با بیان اینکه روابط آنکارا و تل آویو در حال توسعه است، گفته بود که روابط دو طرف برای امنیت و ثبات منطقه حیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان به رییس رژیم صهیونیستی تسلیت گفت

اردوغان به رییس رژیم صهیونیستی تسلیت گفت