مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 12:002022-01-14فرهنگي

تجلیل از مروجان فرهنگ و هنر اسلامی و فعالان قرآنی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه داستان تجلیل از مفاخر در سال های اخیر به فراموشی سپرده شده است، یکی از برنامه های مورد نظرش را تجلیل از مروجان فرهنگ و هنر اسلامی و فعالان قرآنی اعلام کرد.

- حمیدرضا قانعی جمعه 24 دی در دیدار با محمد نعمتی، خوشنویس شیرازی، گفت: شورای شهر، شهرداری و شورای فرهنگ عمومی فارس را برای قدردانی از زحمات مشاهیر هنر و فرهنگ استان پای کار خواهیم آورد چراکه شان و حرمت برجستگان وادی فرهنگ و ادب برتر و بالاتر از آنست که تجلیل از این افراد به نوعی سرسری و بسادگی و بدون رعایت حرمت ها و شئون بزرگان و مفاخر فرهنگ و هنر ادب برگزار شود.

قانعی با اشاره به جایگاه این خوشنویس و کاتب آیات وحی، افزود: در زمینه ایجاد موزه هنر شیراز و فارس هم باید فکری کرد تا آثار فاخر و گرانب های هنرمندان از دست نرود و به هر حال باید طرحی نو در انداخت و قطعا باید مکانی مناسب باشد تا آثار گرانسنگ مفاخر هنر و ادب و فرهنگ در آنها جمع شده و در معرض دید عموم به ویژه شاگردان و پیروان مکاتب مختلف هنری وهنرمندان وهنر دوستان و فرهنگوران و فرهیختگان قرار گیرد.

او گفت: متاسفانه وقتی نوبت هنر و فرهنگ و فرهنگوران و هنرمندان می رسد با در بسته بودجه و اعتبارات بر می خوریم، این مساله باید یک روزی به اینجا ختم شود که بودجه های فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مروجان فرهنگ و هنر اسلامی و فعالان قرآنی

تجلیل از مروجان فرهنگ و هنر اسلامی و فعالان قرآنی