مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 12:052022-01-14سياسي

مسکن از مباحث تاثیرگذار بر زادو ولد است


رییس بنیاد مسکن، پیری جمعیت از دغدغه های مهم است، مسکن را از عوامل تاثیرگذار بر کاهش زاد و ولد دانست و بر لزوم همکاری همه بخش ها و همت مسئولات برای رفع مشکل تامین مسکن تاکید کرد.

- اکبر نیکزاد جمعه 24 دی در جلسه بررسی ساخت 2500 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در صدرا، ضمن بیان اینکه بحث مسکن خانواده ها را دچار مشکلات عدیده کرده است، گفت: چند سالی است در بحث مسکن ورود جدی شده و مردم تا حدودی از فشار مسکن خارج شده اند.

رییس بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه ازدواج جوانان به بحث تامین مسکن آنها گره خورده، عنوان کرد: این موضوع در شورای عالی مسکن مطرح شد و با دستور رییس جمهور و طرح نهضت ملی مسکن این مشکل حل شد و افراد مجردی که قصد دارند تا دو سال آینده ازدواج کنند می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

نیکزاد افزود: امیدواریم با اجرای طرح اقدام ملی و همچنین طرح نهضت ملی تولید مسکن بتوانیم در حوزه ساخت مسکن شهری، خدمات خوبی به اقشار کم درآمد جامعه ارائه دهیم.

او همچنین به بحث صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری ها اشاره کرد و اضافه کرد: قانون، تعرفه 30 درصد تخفیف صدور پروانه ساختمانی را اجبار کرده که بعضی از شوراها و شهرداری های استان علاوه بر این میزان درصد، در راستای کمک به خانه دار شدن افراد 20، 30 درصد دیگر نیز مصوب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن از مباحث تاثیرگذار بر زادو ولد است

مسکن از مباحث تاثیرگذار بر زادو ولد است