مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 13:152022-01-14ورزشي

سپاهان از نظر بازیکن، کمبودی ندارد/ عدم استفاده از موقعیت ها مشکل مهم زردپوشان است


سپاهان از نظر باریکنان کمبودی نداریم، ولی می شود بهتر از این نفرات بازی گرفت، توصیه می کنم کادر فنی سپاهان حتما وقت بگذارند و نظریات کارشناسان در طول نیم فصل را بررسی کنند.

- حسین چرخابی، کارشناس فوتبال اصفهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اصفهان در خصوص بازی سپاهان و آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی اصلا جالب نبود، هم از سپاهان و هم آلومینیوم بازی های خوبی دیدم و  از این بازی تعجب کردم؛ نیمه اول هر دو تیم هیچ چیز برای گفتم نداشتند، خطر آنچنانی هم اصلا روی دروازه ها نبود.

وی افزود: دلیل آن هم روشن است، هر دو تیم سعی می کردند از جلو پرس کنند، نمی خواستند پرس را بشکنند، با زدن زیر توپ، بازی مستقیم و ارسال توپ های بلند سعی می کردند از پرس حریف فرار کنند، وقتی چنین شرایطی پیش می آید، مسلما از حفظ توپ و بازی های سرعتی در بازی خبری نیست.

چرخابی با اشاره به این که هر دو تیم تقریبا با سیستم مشابه چهار-سه-دو-یک بازی می کردند ادامه داد: بیشتر به وسط زمین بها می دادند، هر توپی هم که روی زمین می آمد به خصوص از تیم اراک، بلافاصله روی بازیکن سپاهان خطا می شد، نیمه اول چیزی جز جنگ بین دو بازیکن در نیمه زمین چیزی ندیدیم.

کارشناس فوتبال در خصوص نیمه دوم این بازی گفت: مقداری بازی بهتر شد، البته هنوز هم دفاع ها بیشتر مستقیم بازی می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان از نظر بازیکن، کمبودی ندارد/ عدم استفاده از موقعیت ها مشکل مهم زردپوشان است

سپاهان از نظر بازیکن، کمبودی ندارد/ عدم استفاده از موقعیت ها مشکل مهم زردپوشان است