مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14فرهنگي

کتابی برای خداحافظی با اجاره نشینی فکری


یکی از نویسندگان کتاب «خورشید تفکر در آسمان زندگی»، با بیان توضیحاتی درباره این کتاب، که در اصل تلاشی برای آشتی دادن اقشار مختلف جامعه با اندیشه ورزی است، - ایسنا/اصفهان یکی از نویسندگان کتاب خورشید تفکر در آسمان زندگی ، با بیان توضیحاتی درباره این کتاب، که در اصل تلاشی برای آشتی دادن اقشار مختلف جامعه با اندیشه ورزی است، از اتمام مراحل نگارش کتاب دیگری که آن را نیز به تازگی و با همراهی حمیدرضا یوسفی نوشته، خبر می دهد.

فهیمه نصیری، به ایسنا می گوید: اندیشه ورزی امری ذاتی و دروازه دانش و معرفت است.

دنیایی جذاب، زیبا و زندگی بخش دارد و کسی که با این دنیا ارتباطی ندارد، بی تردید خود را از مهم ترین موهبت الهی محروم کرده است.

او هدف از نگارش کتاب خورشید تفکر در آسمان زندگی را این گونه شرح می دهد: کتابی که با همراهی حمیدرضا یوسفی، استاد دانشگاه پتسدام آلمان نوشته ام، اجاره نشینی فکری در هر حالتی را، از بدترین مصیبت های انسانی قلمداد می کند و به دنبال کمک به رهایی مخاطب از این نوع بودنِ بسیار مخرب، تأسف بار و ناامیدکننده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان اصفهان می افزاید: گرفتار شدن در دور باطل اجاره نشینی فکری، عملاً ما را به امتناع از اندیشه ورزی وا می دارد، به نحوی که شیفته این عملکرد می شویم و سنگ صاحبخانه افکار خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی برای خداحافظی با اجاره نشینی فکری

کتابی برای خداحافظی با اجاره نشینی فکری