مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14سياسي

مشکلات مردم در دستگاه ها و بیمارستان ها بدون واسطه حل نمی شود


برخی از مردم تا واسطه نداشته باشند مشکلات شان در دستگاه ها و بیمارستان ها به خوبی برطرف نمی شود و این موجب نارضایتی شده است.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: برخی از مردم تا واسطه نداشته باشند مشکلات شان در دستگاه ها و بیمارستان ها به خوبی برطرف نمی شود و این موجب نارضایتی شده است.

حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: مشکلات اقتصادی موجب نارضایتی و ناامیدی می شود از این رو باید در برنامه ریزی ها و نگاه به فعالیت های اقتصادی رضایت مردم جلب شود، دستگاه ها اجرایی باید در تصمیم گیری های خود به دنبال کسب رضایت مردم باشندو از گرفتن تصمیم هایی که باعث افزایش مشکلات مردم می شود، اجتناب کنند.

وی با اشاره به نارضایتی هایی که ناشی از نوع برخوردها است، اضافه کرد: مردم از اینکه تا واسطه نداشته باشند مشکلات شان در در دستگاه ها و بیمارستان ها حل نمی شود گله مند هستند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: درست است که ارز ترجیحی باید حذف شود اما در کنار آن باید تمهیدات لازم برای رفاه و آسایش مردم مدنظر باشد تا از تحمیل فشار مضاعف به مردم جلوگیری شود.

دشتی بیان کرد: در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی بوشهر متخصصان داخلی با بهره گیری از روحیه جهادی، پیشرفت را نشان دادند، هرجا روحیه جهادی وجود داشته بهترین نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مردم در دستگاه ها و بیمارستان ها بدون واسطه حل نمی شود

مشکلات مردم در دستگاه ها و بیمارستان ها بدون واسطه حل نمی شود