مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14حوادث

کاهش خشونت با همراهی خانواده ها امکان پذیر است


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: برای کنترل خشونت در جامعه باید خانواده ها و والدین تغذیه روحی و روانی مناسب داشته باشند.

- سید عبدالله طباطبایی در جلسه پیشگیری از وقوع جرم در اردبیل اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده 3 جرم شایع در این استان خشونت، سرقت و مواد مخدر است که خود زمینه ساز وقوع برخی از بزه ها و آسیب ها در جامعه است.

وی تصریح کرد: از لحاظ خشونت استان اردبیل در جایگاه بالایی قرار گرفته و حتی در مقایسه با خشونت در سایر استان ها وضعیت ما مطلوب و مناسب نیست.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: هر چند مردم این استان اعتماد واقعی به دستگاه قضا در برخورد با جرایم به ویژه خشونت و سایر بزه ها دارند اما به راحتی می توان با مؤلفه صبر و تحمل میزان خشونت را کاهش داده و توهین و اهانت را به حداقل رساند.

طباطبایی توجه به فرهنگ فاخر دینی و ارزشی را در این استان در کنار اعتقاد خانواده ها به کار گروهی و جمعی یادآور شد و افزود: ضروری است در کاهش خشونت به عنوان استان اول و دوم کشور نگاه اصلاح گرایانه را از خانواده ها و رفتار والدین شروع کنیم چرا که کوچکترین درگیری در خانواده آسیب های جدی را در سایر گروه های سنی به همراه می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خشونت با همراهی خانواده ها امکان پذیر است

کاهش خشونت با همراهی خانواده ها امکان پذیر است