مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14سياسي

قدر نعمت بزرگ جمهوری اسلامی را باید دانست


جمهوری اسلامی چکیده هزاران سال جهاد، استقامت و خون بهای هزاران شهید و جانباز است و باید قدر این نعمت بزرگ الهی را دانست.

- ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک ودیعه الهی است؛ اظهار کرد: اگر از این ودیعه الهی خوب حفاظت کنیم و قدرشناس باشیم، خداوند وعده داده که نعمت های خود را فزونی خواهد داد و اگر بد امتحان دهیم و در برابر این نعمات و آبروی جهانی که به آن دست یافته ایم، ناشکری کنیم آن موقع سیلی محکمی از ناحیه خداوند خواهیم خورد.

وی سپس با اشاره به 26 دی ماه سال روز فرار شاه از ایران اذعان کرد: با وجود ثروت های بی شمار در کشور از ذخایر عظیم نفتی گرفته تا ذخایر معدنی، اکثر شهرها و روستاهای کشور در لجن و تعفن بودند و تمام ثروت های این کشور توسط بیگانگان به یغما رفته و صرف امورات شهوت رانی و خوش گذرانی می شد.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: باطل رفتنی است و این یک وعده الهی است.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی و یارانش و شهادت آنها در 27 دی ماه سال 1334 به دست طاغوت گفت: نواب صفوی و یارانش با مظلومیت تمام توسط طاغوت و عوامل طاغوت به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدر نعمت بزرگ جمهوری اسلامی را باید دانست

قدر نعمت بزرگ جمهوری اسلامی را باید دانست