مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:552022-01-14سياسي

بی توجهی به بیانات رهبری از عوامل عقب ماندگی کشور است


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه بی توجهی به بیانات رهبر معظم انقلاب از عوامل عقب ماندگی کشور است، گفت: غیرت دینی مردم عامل نجات کشور در بزنگاه های حساس بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تقدیر از مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: صبر و وفاداری دو ویژگی مهم شخصیتی حضرت ام البنین بود.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا نیز به ایشان اقتدا کردند، اضافه کرد: این بانوی بزرگوار جز کسانی بود که جهاد تبیینی می کرد.

آیت الله فلاحتی همچنین به 26 دی ماه سالروز فروپاشی حکومت 2500 ساله شاهنشاهی در ایران اشاره کرد و گفت: در این روز طاغوت پهلوی خائن از کشور خارج شد و مردم ایران پس از چند هزار سال قدرت معنوی، اخلاقی و اجتماعی پیدا کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیداری تصویری با مردم قم در سالروز قیام این شهر، بیان کرد: غیرت دینی و انقلابی، جنگ نرم دشمن و وحدت بین اقشار مختلف مردم سه محور سخنان رهبر معظم انقلاب بود و بازخوانی فرمایش های ایشان می تواند برای ما الگو باشد.

غیرت دینی به معنای خشونت نامعقول نیست امام جمعه رشت با بیان اینکه عمل نکردن به بیانات رهبری از مهم ترین عوامل عقب ماندگی کشور است، افزود: انقلاب اسلامی یک انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به بیانات رهبری از عوامل عقب ماندگی کشور است

بی توجهی به بیانات رهبری از عوامل عقب ماندگی کشور است