مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 15:202022-01-14سياسي

جمهوری اسلامی ایران عجله ای برای توافق به هر قیمت ندارد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جمهوری اسلامی ایران عجله ای برای توافق به هر قیمت ندارد در عین حال صبر ما نیز اندازه ای دارد لذا به مذاکرات فرسایشی نیز تن نخواهیم داد.

- حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در خصوص مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای موسوم به 4+1 اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که این روزها زیاد به چشم می خورد، فضاسازی برای منفعل کردن تیم مذاکره کننده ی جمهوری اسلامی ایران است و در این میان و در راستای راهبرد غربی ها، تحلیل ها و روایت سازی های معکوسی شکل می گیرد.

وی ادامه داد: یکی از روایت گری های اشتباه در خصوص مذاکرات این است که جمهوری اسلامی ایران به شدت نیازمند مذاکره است اما خوشبختانه عدم شتاب ایران در مذاکره و حرکت تیم مذاکره کننده، این فضاسازی را در جامعه کمرنگ تر کرده است.

وی افزود: جنگ هراسی و برجسته سازی گزینه ی نظامی در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، از دیگر موارد است که پاسخ مناسب ایران و رزمایش های کم نظیر، به هنگام و هوشمندانه ی سپاه و ارتش، این توطئه را نیز از بین می برد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: غربی ها القا می کنند که ایران بیش از اندازه ی مطالبات خود درخواست کرده و در مذاکرات وقت کشی می کند اما کشور ما مذاکرات را دنبال کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران عجله ای برای توافق به هر قیمت ندارد

جمهوری اسلامی ایران عجله ای برای توافق به هر قیمت ندارد