مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 15:252022-01-14سياسي

انتقاد امام جمعه رفسنجان نسبت به «دوچرخه سواری بانوان» در انظار عمومی


امام جمعه رفسنجان با اشاره به ترویج بی حجابی و بدحجابی، دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومی و سگ گردانی گفت: عده ای با از این جریان ها حمایت می کنند و اگر ندایی علیه این کار بلند شود اعتراض می کنند و به خود من هم ناسزا گفتند.

- انتقاد امام جمعه رفسنجان نسبت به دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومی ایسنا/کرمان امام جمعه رفسنجان با اشاره به ترویج بی حجابی و بدحجابی، دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومی و سگ گردانی گفت: عده ای با از این جریان ها حمایت می کنند و اگر ندایی علیه این کار بلند شود اعتراض می کنند و به خود من هم ناسزا گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص غیرت دینی، اظهار کرد: غیرت دینی عامل نجات کشور در همه حوادث و بحران ها بوده است، از قبل از انقلاب تا به امروز هر حضور و پیروزی در هر جا که رقم خورده غیرت انقلابی و دینی مردم جامعه را به حرکت وادار کرده است.

جمعیت عظیمی از شهدای بسیج داریم که به دلیل غیرت دینی خود در صحنه به شهادت رسیدند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: دشمنان دنبال این هستند که غیرت دینی را در جامعه کمرنگ کنند، اگر به جایگاه رهبری و ولایت فقیه توهین شود، برای کمرنگ کردن غیرت دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه رفسنجان نسبت به «دوچرخه سواری بانوان» در انظار عمومی

انتقاد امام جمعه رفسنجان نسبت به «دوچرخه سواری بانوان» در انظار عمومی