مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 15:502022-01-14سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نمازجمعه 24 دی ماه 1400 به 26 دی ماه سالروز فرار شاه مخلوع از کشور پرداخته و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را ضروری دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(24 دی ماه 1400) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه خلخال: وضعیت گازرسانی در روستاهای خلخال مطلوب نیست حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نمازجمعه خلخال با اشاره به فصل سرما و بارش برف در منطقه، با انتقاد از وضعیت گازرسانی در روستاهای شهرستان خلخال اظهار کرد: حرکت لاک پشتی در گازرسانی در روستاها شایسته مردم این مناطق نیست.

وی با اشاره به خدمات انجام شده افرود: خدمات انجام شده گازرسانی رضایت بخش نیست و باید خدمات تسریع شود.

امام جمعه خلخال با اشاره به وجود گونه های جانوری برجسته در منطقه حفاظت شده آق داغ و اینکه در سال های گذشته این منطقه به عنوان پارک ملی انتخاب و مصوب شده، گفت: اداره کل محیط زیست استان نسبت به این موضوع شفاف سازی نماید که اقدامات عملی برای تبدیل این منطقه به پارک ملی کی انجام و کی به مرحله اجرایی خواهد رسید.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی بیان داشت: کشوری مثل آمریکا که خود را سردمدار پیشرفت در علوم مختلف می داند، در مقابله با کرونا روزانه بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟