مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 17:152022-01-14سياسي

اجرای طرح مسکن ملی با رویکرد احیای بافت های فرسوده


مشاور ویژه وزیر کشور با اشاره به اینکه البرز سرمایه های بالقوه ای دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در اجرای طرح ملی مسکن مهر باید محله به محله و روستا به روستا اقدام کرده و بافت های فرسوده را در این طرح ساماندهی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد حسن انصاری در جلسه شورای مسکن استان که روز جمعه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی، افزود: حاج قاسم با دست خالی عراق، سوریه و لبنان را از دست آمریکا، اسراییل و داعش نجات داد و همین ایثار و شجاعت او سبب شده که عکسش بین اقشار مختلف مردم بویژه جوانان دست به دست می چرخد.

وی ادامه داد: اکنون دکتر عبداللهی بعنوان استاندار در البرز یک فرصت است و تمامی مدیران باید در قالب اتاق های فکر از ظرفیت تجربه و اندیشه ایشان در پیشبرد امور استفاده کنند، چراکه او الگوی مدیریت پیشران در کشور است.

انصاری گفت: استاندار البرز فردی شاخص با اندیشه های بزرگ است ولی یک دست صدا ندارد بلکه باید تمامی مسؤولان قوا و مدیران استان در این راستا هماهنگ و همراه باشند تا البرز را به تعالی برسانند.

وی افزود: باید از سمفونی استان یک صدای خوش آهنگ خارج شود چون توانایی های موجود با هم افزایی به توان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مسکن ملی با رویکرد احیای بافت های فرسوده

اجرای طرح مسکن ملی با رویکرد احیای بافت های فرسوده