مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 18:302022-01-14سياسي

حسن خلق لازمه امور تربیتی و مدیریتی است


در امور تربیتی و مدیریتی حسن خلق اهمیت دارد، زیرا اخلاق خوب رشته های محبت را استوار می کند و هر مربی و مدیری باید محبت عملی داشته باشد.

- ایسنا/گیلان مشاور وزیر ارشاد گفت: در امور تربیتی و مدیریتی حسن خلق اهمیت دارد، زیرا اخلاق خوب رشته های محبت را استوار می کند و هر مربی و مدیری باید محبت عملی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی، مشاور فرهنگی و دینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گردهمایی فعالان طرح چهره به چهره که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با اشاره به آغاز طرح چهره به چهره از سال 80 با همکاری ستاد اقامه نماز و کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهار کرد: نسل جوان و نوجوان در معرض بمباران شبهات دینی و فرهنگی قرار دارند و در راستای طرح چهره به چهره به این هجمه ها پاسخ داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه پاسخ به سوالات دانش آموزان را نباید محدود به برنامه های رسمی آموزش و پرورش و صدا و سیما و ارشاد اسلامی کنیم، افزود: نسل جوان و نوجوان ما فطرت پاک دارند، اما در معرض خطر هستند و باید طرح های تربیتی چهره به چهره را افزایش دهیم.

رییس شورای سیاستگذاری طرح چهره به چهره وزارت ارشاد، با اشاره به حضور بالغ بر 2000 مربی در طرح چهره به چهره، عنوان کرد: تاکنون 20 هزار دانش آموزان 11 تا 18 سال که در گروه سنی ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن خلق لازمه امور تربیتی و مدیریتی است

حسن خلق لازمه امور تربیتی و مدیریتی است