مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 20:102022-01-14بين الملل

لبنان، مقصد اول پولپاشی های بنیاد جرج سوروس در منطقه


یک روزنامه لبنانی گزارش داده میزان پولپاشی ها بنیاد متعلق به «جرج سوروس» در این کشور در سال های گذشته به شکل تصاعدی افزایش یافته و لبنان در سال 2019 در ردیف اول کشورهای عربی به عنوان مقصد کمک های مالی بنیاد جرج سوروس قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه الاخبار لبنان در سلسله گزارش هایی به عملیات روانی و جنگ نرم غرب در کشورهای عربی به خصوص در لبنان پرداخته و در یک گزارش به پرونده پولپاشی های بنیاد متعلق به جورج سوروس سرمایه دار یهودی اشاره کرده است.

الاخبار می نویسد که سالانه میلیون ها دلار به سازمان های موسوم به نهادهای جامعه مدنی در لبنان از منابع مختلف پول تزریق می شود.

نهادهایی که در موضوعات گوناگونی از سیاست گرفته تا فرهنگ و توسعه و آموزش فعالیت می کنند و هنگامی که در خصوص منشأ این پول ها تحقیق صورت می گیرد، مشخص می شود که نهادهای خاصی این کمک های مالی را ارائه می دهند.

همچنین میزان کمک مالی که گروههای به اصطلاح جامعه مدنی دریافت می کنند، به مراتب بیشتر از کمک هایی است که به نهادهای رسمی دولتی می شود.

الاخبار سپس نوشت که بنیاد جامعه باز (Open Society Institute - OSI) متعلق به جرج سوروس میلیاردر یهودی آمریکایی و یکی از منابع اصلی و خطرناک این پولپاشی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان، مقصد اول پولپاشی های بنیاد جرج سوروس در منطقه

لبنان، مقصد اول پولپاشی های بنیاد جرج سوروس در منطقه