مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 20:402022-01-14اجتماعي

تردد در گردنه های مهاباد بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: در حال حاضر به دلیل کولاک و لغزنده بودن تردد در گردنه های «زمزیران» و «قره بلاغ» مهاباد بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست.

- ، محسن خادمی در این زمینه اظهار کرد: هم اکنون ارتفاع دید در محور مهاباد سردشت و در نزدیکی گردنه زمزیران و جواله رشان به 50 متر کاهش یافته و به علت سطح لغزنده جاده تردد در این مسیر تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد: همچنین محور مهاباد بوکان نیز به علت بارش برف و کولاک و مه غلیظ تردد بدون زنجیر چرغ امکان پذیر نیست و مسافران در صورت ضرورت از محور جایگزین بوکان میاندوآب به مهاباد استفاده کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد افزود: محور پسوه حد فاصله مهاباد به پیرانشهر و گردنه سرمیدان به علت کولاک و مه غلیظ تا اطلاع ثانوی مسدود و رانندگان در صورت نیاز از محور جایگزین مهاباد نقده به پیرانشهر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه محورهای مهاباد ارومیه و مهاباد میاندوآب هم تردد روان و با احتیاط امکان پذیر است، افزود: از زمان آغاز برف در صبح امروز 9 اکیپ راهداری در مسیرهای بین شهری به ویژه گردنه های برفگیر استقرار پیدا کرده و اقدام به نمک پاشی و برف روبی محورهای مواصلاتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در گردنه های مهاباد بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست

تردد در گردنه های مهاباد بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست