مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 20:552022-01-14سياسي

برگزیدگان مسابقه دلنوشته برایم از سردار بگو مشخص شدند


رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه استقبال خوبی از مسابقه برایم از سردار صورت گرفته، گفت: نزدیک به 100 اثر از استان های مختلف به دبیرخانه ارسال و آثار برتر مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه دلنوشته برایم از سردار بگو توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان اظهار کرد: مسابقه دل نوشته برایم از سردار بگو ویژه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و ادبی برگزار شد که در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن مکتب حاج قاسم و نقش رسانه ها در این راستا گفت: تبیین و انتقال مفاهیم ارزشمند مکتب شهید سلیمانی یکی از اهداف مهم برگزاری این مسابقه ادبی بود و به همین مناسبت، محور های اصلی این مسابقه شامل حیات، شهادت، اخلاق و رفتار و فعالیت های سردار حاج قاسم سلیمانی قرار گرفت.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه استقبال خوبی از این مسابقه ادبی به عمل آمده است، افزود: ارسال آثار از استان های دیگر را از نکات برجسته این رویداد بوده و قریب به 100 اثر به  مسابفه برایم از سردار بگو ارسال شد.

به گفته پارسا به جز گیلان از استان های کردستان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، ایلام، مرکزی، تهران، اردبیل، خوزستان، کرمان، سمنان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقه دلنوشته برایم از سردار بگو مشخص شدند

برگزیدگان مسابقه دلنوشته برایم از سردار بگو مشخص شدند