مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 21:052022-01-14سياسي

آغاز عملیاتی شدن توافق همکاری های راهبردی و جامع 25 ساله با چین


برای عملیاتی کردن قرارداد 25 ساله و موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی حامل پیام کتبی جناب اقای دکتر رییسی، رییس جمهور محترم به جناب آقای شی رییس جمهور چین بودیم.

- برای عملیاتی کردن قرارداد 25 ساله و موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی حامل پیام کتبی جناب اقای دکتر رییسی، رییس جمهور محترم به جناب آقای شی رییس جمهور چین بودیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان دیدارهای تفصیلی با وزیر خارجه چین گفت: در این سفر توافق کردیم که دو طرف اجرایی شدن و شروع عملیاتی شدن توافق همکاری های راهبردی و جامع 25 ساله دو کشور را اعلام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در ادامه افزود: ما همزمان با گفت وگوها در چین مقدماتی را فراهم کرده بودیم که بتوانیم امروز را روز شروع اجرای توافق جامع همکاری های راهبردی دو کشور اعلام کنیم.

وی ادامه داد: از جمله دیگر موارد در دستور کار؛ برای عملیاتی کردن قرارداد 25 ساله و موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی حامل پیام کتبی جناب اقای دکتر رییسی، رییس جمهور محترم به جناب آقای شی رییس جمهور چین بودیم.

وزیر خارجه همچنین گفت: در موضوع مذاکرات وین برای لغو تحریم ها گفت وگوهای مفصلی داشتیم.

نماینده چین در وین در کنار نماینده روسیه نقش مثبتی را در حمایت از حقوق هسته ای ایران و در حمایت از لغو تحریم ها دنبال می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیاتی شدن توافق همکاری های راهبردی و جامع 25 ساله با چین

آغاز عملیاتی شدن توافق همکاری های راهبردی و جامع 25 ساله با چین