مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 05:352022-01-15فرهنگي

روایت شاکی سریال تازه حس فتحی


دلیل اینکه در این سال ها کار شما در امور اداری و حقوقی دچار مشکل شده، ولی از سوی دیگر کار آقای فتحی ساخته و به پخش رسیده است، چیست؟ چون ایشان معروف هستند؟ غفارزاده: - مهرداد غفارزاده که مدعی شده است بین طرح آهوی من مارال او و جیران حسن فتحی شباهت وجود دارد، درباره روند این پرونده توضیح داد.

صبا؛ نغمه دانش؛ در این سال ها تکثر ساخت و انتشار سریال هایی درباره دوره قاجار به ویژه ناصرالدین شاه و دربارش موضوع نقدها و نظرهای مختلفی شده است، ولی یک اما و اگر دیگر هم در این میان وجود دارد.

مهرداد غفارزاده طراح ایده و نویسنده فیلمنامه سریال آهوی من مارال مدعی شده است که ایده اولیه و همچنین بخش هایی از طرح و شخصیت های فیلمنامه او در سریال جیران حسن فتحی بدون اجازه وی استفاده شده است.

نکته قابل توجه اینجاست که وی در همان گام های اولیه نگارش فیلمنامه، ایده خود را با حسن فتحی و اسماعیل عفیفه کارگردان و تهیه کننده جیران درمیان گذاشته است و هر دوی آنها قرار بوده است در پروژه مارال کنار او باشند؛ اتفاقی که هرگز نمی افتد و حتی به اختلاف بزرگ هم منجر شده است.

به هر ترتیب، در طول این سال ها هم سریال آهوی من مارال هم سریال جیران ساخته شدند؛ اولی تا بخشی پیش رفته و متوقف شده است و دومی در روز پخش آن که امروز جمعه 24 دی بود، به پخش نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شاکی سریال تازه حس فتحی

روایت شاکی سریال تازه حس فتحی