مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 07:502022-01-15اجتماعي

پل زال - خرم آباد زیر آب، مسیر ترانزیتی جنوب را آب برد!


به دلیل شدت بارندگی، آزاد راه پل زال- خرم آباد دچار آب گرفتگی شدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در این رابطه اظهار داشت: آزاد راه پل زال - خرم آباد در کیلومتر 10 مسیر برگشت این آزاد راه به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

حسن رضاییان فرماندار پلدختر نیز در این رابطه گفت: به علت بارندگی در مسیر آزاد راه خرم آباد به پل زال در مسیر کرکی به علت بارندگی و آورد آب بخشی از این مسیر مسدود شده است.

وی افزود: تلاش برای بازگشایی مسیر توسط نیروهای تعمیر و نگهداری آزاد راه در حال انجام است و انتظار می رود تا ساعات آینده مسیر بازگشایی شود.

فرماندار پلدختر گفت: نیروهای هلال احمر و راهداری برای کمک به محل اعزام شده اند و ستاد بحران شهرستان در حالت آماده باش است.

مسیر ترانزیتی جنوب را آب برد! روح الله شریف زاده رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر در این رابطه اظهار داشت: اکیپ هایی از راهداران استان و تعمیر و نگهداری آزاد راه پل زال - خرم آباد به محل اعزام و تلاش برای بازگشایی این محور در حال انجام است که تا ساعات آینده محورهای مسدود شده بازگشایی خواهند شد.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش های شدید باران چهار تیم راهداری و 12 دستگاه خودرو سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی معمولان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل زال - خرم آباد زیر آب، مسیر ترانزیتی جنوب را آب برد!

پل زال - خرم آباد زیر آب، مسیر ترانزیتی جنوب را آب برد!