مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 08:352022-01-15سياسي

لزوم شکل گیری جبهه رسانه های انقلاب در کردستان


استاندار کردستان مبارزه با فساد را یکی از اولویت های اصلی دولت در این استان عنوان کرد و گفت: در این راستا نیازمند همراهی فعالان رسانه ای استان و شکل گیری جبهه رسانه های انقلابی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا جمعه شب در دیدار با تشکل های رسانه ای استان کردستان بر تعامل و همفکری با رسانه ها تاکید کرد و گفت: به عنوان کسی که سال ها با رسانه ها کار کرده ام اعتقاد دارم که با وجود عناصر توانمند رسانه ای، وضعیت کنونی حوزه رسانه در استان مطلوب نیست و برخی از مدیران نیز درک عمیقی از ضرورت نگاه رسانه ای و تعامل با رسانه ها ندارند و این وضعیت نیازمند تغییر اساسی است.

وی با بیان اینکه مدیران استان باید نگاه رسانه ای داشته باشند، افزود: داشتن نگاه و درک درست از رکنی بنام رسانه یکی از الزامات مدیریت در عصر حاضر است و این خلاء باید با ارائه آموزش صحیح جبران شود.

زارعی کوشا اظهار کرد: لازم است رسانه ها در این بخش ایده پردازی نموده و نظرات خود را ارائه کنند تا بتوانیم این مقوله مهم را در سطح استان عملیاتی و اجرایی کنیم، چرا که معتقدم ما باید در بخش رسانه متمایز از دیگر استان ها عمل کنیم.

استاندار کردستان ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه ای را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: ما تلاش خواهیم کرد که بخشی از دغدغه های اصحاب رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شکل گیری جبهه رسانه های انقلاب در کردستان

لزوم شکل گیری جبهه رسانه های انقلاب در کردستان