مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 08:402022-01-15سياسي

دشمن در صدد ناکارآمد جلوه دادن دین در باور جوانان امروز است


قزوین زادگاه مبارزان و شخصیت های برجسته انقلابی است که راه آن ها باید ادامه دار باشد.

راه حاج رضا یزدان پناه و سایر معلمان، - ایسنا/قزوین شهردار قزوین گفت: قزوین زادگاه مبارزان و شخصیت های برجسته انقلابی است که راه آن ها باید ادامه دار باشد.

راه حاج رضا یزدان پناه و سایر معلمان، مفسران دینی، ایثارگران و رزمندگان نامدار باید ادامه پیدا کند، چرا که دشمن در صدد ناکارآمد جلوه دادن دین در باور جوانان امروزی است.

مهدی صباغی، شامگاه جمعه 24 دی در برنامه ای که به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم حاج رضا یزدان پناه مفسر و استاد برجسته قرآن در مسجد راه چمن برگزار شد، اظهار کرد: حاج رضا یزدان پناه مفسر و معلم قرآن، اسطوره و پرچم دار دین مبین اسلام در استان قزوین بود و خدا را شاکرم که در جوانی شاگرد این شخصیت عرفانی و قرآنی بوده ام.

وی با بیان اینکه، اگر کسی با اخلاص کار کند، اینچنین حتی پس از 21 سال مردم برایش نکوداشت برگزار می کنند، تصریح کرد: حاج رضا یزدان پناه، یکی از بانیان و خیرین نامدار قزوینی است که بدون حمایت مالی خاصی، پایه و اساس این مسجد را بنا کرده است.

شهردار قزوین بیان کرد: استاد یزدان پناه در قبل، بعد و همچنین در طول دوران دفاع مقدس در پشت خاک ریزها نیز به فکر تربیت دینی و فرهنگی نیروهای جوان و انقلابی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در صدد ناکارآمد جلوه دادن دین در باور جوانان امروز است

دشمن در صدد ناکارآمد جلوه دادن دین در باور جوانان امروز است