مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 08:502022-01-15سياسي

ایمان باران زهی جوان موفق در حوزه مشاغل خانگی از ثبت اختراع خود می گوید


کارآفرین جوان استان سیستان و بلوچستان توانسته است، با گام های استوار و بلند خود در حوزه آبزی پروری ماهیان زینتی به موفقیت برسد.

- "ایمان باران زهی" جوان موفق در حوزه مشاغل خانگی از ثبت اختراع خود می گوید ایسنا/سیستان و بلوچستان کارآفرین جوان استان سیستان و بلوچستان توانسته است، با گام های استوار و بلند خود در حوزه آبزی پروری ماهیان زینتی به موفقیت برسد.

ایمان باران زهی، جوان موفق در حوزه مشاغل خانگی در گفتگو با ایسنا بیان کرد: از سال 95 استارت کار ما زده شد و ما تمرکز بیشتر خود را در بحث مشاغل خانگی داشتیم و در این حوزه باافراد بیشتری در بحث آموزش و فروش همکاری کردیم و توانستیم شرکت خود را ثبت و راه اندازی کنیم.

وی گفت: در حال حاضر در بحث آبزی پروری ، ماهیان زینتی و پرورش جلبک اسپیرولینا جهت خوراک ماهیان زینتی تعداد نفراتی را تحت آموزش دارم ، که به عنوان شغل خانگی با هم همکاری داریم.

باران زهی افزود: همچنین افرادی را جهت ثبت نام در طرح ملی مشاغل خانگی که با محوریت جهاد دانشگاهی و وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی در حال اجرا است معرفی کردم ان شاالله با کمک و مشاوره گرفتن از کارشناسان طرح ملی مشاغل خانگی، کارهای مثبتی در این زمینه صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان باران زهی جوان موفق در حوزه مشاغل خانگی از ثبت اختراع خود می گوید

ایمان باران زهی جوان موفق در حوزه مشاغل خانگی از ثبت اختراع خود می گوید