مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 08:552022-01-15اجتماعي

امداد رسانی به 40 نفر حادثه دیده در محورهای مواصلاتی استان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با توجه به بارش باران و برف و کولاک در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی این جمعیت به 5 مورد حادثه امداد رسانی نمود که در این راستا 40 نفر دچار حادثه شدند که 3 نفر مصدوم و 2 نفر نیز به مرکز درمانی انتقال پیدا نمودند.

-  علیرضا محمودی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  پی بارش برف از عصر 24 دی ماه،کلیه عوامل امدادی مستقر در 13 پایگاه امدادی و تیم های پشتیبانی در شعب به حالت آماده باش کامل در آمدند.

 وی گفت: به جز محورهای منتهی به شهرستان های ساوه و زرندیه که بارش ها به صورت باران بوده است، مابقی محورهای مواصلاتی استان با بارش برف مواجه بوده ایم که می توان به محورهای اراک - قم، خمین - الیگودرز، کنار گذر اراک، اراک - شازند، شازند- هندودر، اراک - توره، توره - زالیان، محورهای مواصلاتی محلات، نراق،خنداب، تفرش، آشتیان و.

اشاره کرد که با بارش برف نسبتا سنگین مواجه بودند.

محمودی خاطر نشان کرد: در این راستا گرفتار شدن خودروها در محور اراک بروجرد، گردنه زالیان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اعلام و تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم های عملیاتی از پایگاه های امداد و نجات بین شهری توره با پشتیبانی یک تیم امدادی از شعبه شازند از ساعت 18عصر دیروز تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی به 40 نفر حادثه دیده در محورهای مواصلاتی استان

امداد رسانی به 40 نفر حادثه دیده در محورهای مواصلاتی استان