مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:052022-01-15اقتصادي

عزم شهردای منطقه تاریخی یزد بر احیای مسیرهای گردشگری


سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با اشاره به نگاه عدالت محورانه مجموعه شهرداری در زمینه اجرای طرح ها و توزیع امکانات در تمام محلات، در خصوص برخی طرح های در دست انجام جهت پیرایش و احیای مسیرهای گردشگر در عرصه تاریخی شهر توضیح داد.

- علیرضا نقوی در همین رابطه به طرح بدنه سازی مسیرهای گردشگری محله سرجمع یزد با مساحت 700 مترمربع و با اعتباری افزون بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال اشاره و این طرح را از جمله طرح های پیرایش مسیرهای گردشگری این منطقه ذکر کرد.

وی اجرای طرح های بدنه سازی و کف سازی مسیرهای گردشگری را احیای یک مسیر غنی فرهنگی، تاریخی و مذهبی دانست.

نقوی با بیان اینکه محله سرجمع در تداول عامه سرچم گفته می شود، خاطرنشان کرد: این محله از جمله محله های قدیم یزد است که از جهت های شمال به محله های جنت آباد و سید گلسرخ، از جنوب به محله شاه ابوالقاسم، از غرب به محله شیخداد و از شرق به محله کوشکنو محدود می شود.

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگاه عدالت محورانه مجموعه شهرداری یزد در زمینه اجرای طرح ها و توزیع امکانات، بیان کرد: این نکته همواره در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد بوده است که کیفیت طرح ها به فراخور جغرافیای شهری نباید تفاوت داشته باشد و از شهرداران خواسته شده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم شهردای منطقه تاریخی یزد بر احیای مسیرهای گردشگری

عزم شهردای منطقه تاریخی یزد بر احیای مسیرهای گردشگری