مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:152022-01-15پزشكي

شناسایی کودکان زیر 5 سال دچار مشکل تغذیه در همدان


کارشناس تغذیه گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی کودکان زیر 5 سال دچار مشکل تغذیه در همدان خبر داد و گفت: - 1298 بن خرید کالا در این راستا توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اهمیت تغذیه صحیح در تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از ابتلاء به کرونا، کاهش شدت بیماری و دوران نقاهت بیماری و نیز اثربخشی واکسیناسیون کرونا دوازدهمین بسیج ملی تغذیه بر اساس این اهداف در استان در حال اجراست.

کارشناس تغذیه گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسیناسیون یکی از راه های مهم برای مقابله با ویروس کرونا است و به منظور اثر بخشی آن رعایت اصول تغذیه از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: به دلیل گستردگی فضای مجازی ارائه اطلاعات تغذیه ای صحیح و نیز گسترش شبکه های علمی یکی دیگر از اهداف بسیج های ملی تغذیه است.

جاودان با بیان اینکه بهتر است هنگام واکسیناسیون کرونا در اثربخشی آن استفاده روزانه از منابع سبزیجات و میوه جات مورد توجه باشد، گفت: به طور کلی مصرف روزانه 3 تا 5 واحد از گروه سبزی ها و 2 تا 4 واحد از گروه میوه ها، آنتی اکسیدان ها شامل روی، سلنیم، ویتامین A و ویتامین C مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی کودکان زیر 5 سال دچار مشکل تغذیه در همدان

شناسایی کودکان زیر 5 سال دچار مشکل تغذیه در همدان