مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:252022-01-15سياسي

تشکیل تشکل حرفه ای راهنمایان گردشگری کشور


رییس هیأت مدیره تشکل حرفه ای راهنمایان گردشگری گفت: کانون صنفی انجمن راهنمایان و جامعه راهنمایان گردشگری کشور دو تشکلی بودند که به تازگی به اجماع رسیدند تا یک تشکل حرفه ای ملی داشته باشند.

- محسن حاجی سعید رییس هیأت مدیره تشکل حرفه ای راهنمایان گردشگری کشور در این باره به خبرنگار مهر گفت: پس از 5 سال تلاش وزارت میراث فرهنگی جامعه انجمن های حرفه ای راهنمایان گردشگری ایران تشکیل شد و تمامی تشکل های راهنمایان از جمله انجمن های حرفه ای استانی و مناطق آزاد انجمن های صنفی در استان های فاقد تشکل حرفه ای و جامعه راهنمایان ایرانگردی دور هم جمع شدند تا انسجام ملی راهنمایان به واقعیت تبدیل شود.

وی افزود: از این به بعد این نهاد، تنها تشکل ملی متولی امور راهنمایان در وزارت میراث فرهنگی محسوب می شود.

پس از تصویب این اساسنامه انتخابات هیأت مدیره و بازرسان این جامعه برگزار و منتخبان هیأت مدیره با رأی 30 نفر از اعضای مجمع مشخص شدند.

بر این اساس محسن حاجی سعید از استان یزد، (رییس هیأت مدیره) محمد یزدانی (نایب رییس) از تهران، سوسن جهرمی از خوزستان، نرجس السادات فقیه از قم، امین عدیلی از اصفهان، وحیده شاپوری (خزانه دار) از البرز، علی صدرنیا و احمد پهلوانی هر دو از تهران به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند همچنین صدرنیا به عنوان نفر هفتم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تشکل حرفه ای راهنمایان گردشگری کشور

تشکیل تشکل حرفه ای راهنمایان گردشگری کشور