مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:452022-01-15سياسي

استاد یزدان پناه به فکر تربیت نیروی جوان و انقلابی بود


استاد یزدان پناه در قبل، بعد و همچنین در طول دوران دقاع مقدس در پشت خاک ریزها نیز به فکر تربیت دینی و فرهنگی نیروهای جوان و انقلابی بوده است.

- مهدی صباغی شب گذشته به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم حاج رضا یزدان پناه مفسر و استاد برجسته قرآن در مسجد راه چمن اظهار کرد: حاج رضا یزدان پناه مفسر و معلم قرآن، اسطوره و پرچم دار دین مبین اسلام در استان قزوین بوده است و خدا را شاکرم که در جوانی شاگرد این شخصیت عرفانی و قرآنی بوده ام.

وی با بیان اینکه، اگر کسی با اخلاص کار کند، اینچنین حتی پس از 21 سال مردم برایش نکوداشت برگزار می کنند، تصریح کرد: حاج رضا یزدان پناه، یکی از بانیان و خیرین نامدار قزوینی است که همواره بدون حمایت مالی خاصی، پایه و اساس این مسجد را بنا کرده است.

شهردار قزوین بیان کرد: استاد یزدان پناه در قبل، بعد و همچنین در طول دوران دقاع مقدس در پشت خاک ریزها نیز به فکر تربیت دینی و فرهنگی نیروهای جوان و انقلابی بوده است.

وی ادامه داد: این معلم قزوینی از جوانی تا آخرین لحظه های زندگی پر برکتشان، همواره به فکر تشویق و ترویج جوانان به دینداری بوده است.

صباغی عنوان کرد: فاصله نگرفتن از قرآن و عترت از اعتقادهای سفت و سخت این مبارز دینی قزوینی بوده است که این اعتقاد باعث تقویت روحیه این مفسر قرآن در تربیت شاگردان قرآنی و انقلابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد یزدان پناه به فکر تربیت نیروی جوان و انقلابی بود

استاد یزدان پناه به فکر تربیت نیروی جوان و انقلابی بود